mandag 26. april 2010

Still alive and still in Quito

MEN DRAR TIL CUBA I MORGEN!!! thats right!!!
Gleder meg masse. Blir kjempe trist å forlate mitt elskede Quito, men nå gleder jeg meg til sol å fine strender. I tilegg er jeg drittlei av vertsen så blir godt å komme seg litt vekk. Skal møte Helle og ei veninne av henne der. Gleder meg til å drikke cuba libre på ei eksotisk strand i Cuba!

Har kosa meg masse denne siste ferieuka i Quito. Vært i 3 bursdagsfester til venner av Marcelo. Den ene var kjempegøy, for han som hadde bursdag lager alltid en stor fest for seg når han fyller år. i år var temaet barnebursdag, med innleid klovn og pinata. Sjokoladekake å kelnere som gikk rundt å delte ut drinker.

Ellers har jeg vært på fotbalkamp på catolicastadium. Er egentlig barcelona fan (de har ett lag her som heter barcelona), men Marcelo kjøpte ei la liga tskjorte til meg, trøkka den på meg å plasserte meg sammen med fanskaren. Dritskøy, å super stemning. Bodø/glimt å aspmyra kan bare gå å legge seg.....

Var å spiste lunsj med Felipe i stad. Kjempetrist å si hade til han, men han har lovet å komme til Norge i februar. Skal lære han å kjøre snowboard å lage snømenn.


Hasta luego, ett siste suss fra Quito <3 voy a extranjarte Quito <3

Missfornøyd med skjorta ho blei prakka på:

2 kommentarer:

  1. drittlei vertsen? Esteban?:OOO
    Kos deg masse i Cuba <3
    Jeg savner deg... KOM TIL AUSTRALIA! :D

    SvarSlett
  2. hehe. ja har faatt nok av dem paa ei stund!
    Savner deg mere! kom til cuba. de har verdens beste rom her! (som i alkoholen altsaa).
    hjerte hjerte

    SvarSlett